BTOB Awards 2018: MediaMarketing maakt laureaten bekend, gala op 23 oktober

FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw dit jaar, op initiatief van juryvoorzitter Alex Thoré (Magis.Company), is dat de BTOB Awards dit jaar voor de eerste keer een metaal associëren met de uitgereikte trofeeën. Er worden dus Gold, Silver en Bronze awards uitgereikt.

In afwachting van de kleur die elke winnende case op 23 oktober zal bekronen tijdens het gala in Docks Brussel, is dit alvast de volledige lijst met laureaten voor 2018.

 

In Press werden 5 titels geselecteerd (drie Belgische en twee Luxemburgse):

MT Magazine van Publicarto;

Brussel Metropool/Bruxelles Métropole van BECI;

Artsenkrant van Roularta Healthcare;

DODODO van Maison Moderne;

MediaMarketing.lu van MediaMarketing.

 

In Communicatie zijn de laureaten:

LDV United met ‘Dare to Sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin;

Air met ‘The Fax Message’ voor BMW en ‘Precise recruitment campaign’ voor Facom;

Propaganda met ‘Fuel’ voor Medialaan en ‘Proximus Content Ecosystem’;

BBDO met ‘Klaar voor de toekomst’ ook voor Proximus;

TBWA met ‘Digibuzz’ (OOH Facebook Ad) voor Telenet Business;

Dallas met de selfpromo campagne ‘Imagine Impact’;

Onlyhumans met ‘Soprema Employer Branding’;

Comith met ‘Succesvolle leadcampagne’ voor Daddy Kate Print;

The Crew Communication met ‘Fleet Fuel Card’ voor Total;

Head Office met ‘Samsung S-Academy’;

Maison Moderne met ‘Histoires de Familles’, in samenwerking met Banque du Luxembourg;

Brightfish met ‘Effective Views’;

Mediahuis Connect met ‘Afrit 10’;

Mediafield met ‘La bande sympa’;

SBS met ‘Najaarsprogrammatie van de televisiezenders’.

 

Inschrijven voor het gala van de avond kan hier.

(Bron: MM News)