BOM Awards 2012: Clear Channel Belgium en LijnCom sturen 4 winnaars naar Cannes

FacebookTwitterLinkedIn

BOM Awards 2012 is een initiatief van de twee aanbieders van reclame op openbaar vervoer: Clear Channel Belgium en LijnCom. Uit 95 inzendingen van 55 verschillende teams koos de jury twee winnende creaties. Donderdagavond 10 mei werden de ontwerpen onthuld.

 

In de categorie ‘digitale spot` winnen Johan Van Oeckel en Philippe Fass (AIR) met de 6” spot ‘Stop Torture` voor Amnesty International. De spot zal één week draaien op de digitale schermen in de belangrijkste treinstations.

 

Nicolas Gaspart en Frederic Zouag (VVL BBDO) zijn de winnaars in de categorie ‘bekleed voertuig`, voor hun ontwerp van interactieve bus ‘Pics from my line` voor Belgacom. Drie beklede bussen zullen in het dagelijks verkeer van Antwerpen, Brussel en Luik ingezet worden.

 

De winnaars mogen voor 4 dagen naar het Reclamefestival in Cannes.

 

Alle inzendingen, de winnaars en de filmpjes van de prijsuitreiking zijn te vinden op www.bomawards.be.