De West-Vlaamse uitgever Blits Magazine zal vanaf januari 2020 volledig Vlaanderen dekken met zijn huis-aan-huis-magazine. Een totaal van 2.379.000 Vlaamse gezinnen zal Blits Magazine gratis in de brievenbus ontvangen op maandelijkse basis.
“Blits Magazine trekt hiermee volledig de kaart van de huis-aan-huismarkt en is ervan overtuigd het landschap op die manier opnieuw kleur te geven.”
Uitgever Jochen Van Coillie
“Er is ruimte voor een product met volledig Vlaamse dekking en wij zijn ervan overtuigd die ruimte te kunnen innemen met de waarden die we al 11 jaar in West-Vlaanderen bewijzen: kwaliteit gekoppeld aan een correcte prijszetting en een minimum aan overhead. Met deze uitbreiding bieden we de adverteerder weer een mogelijkheid om elke Vlaming – of in combinatie met één van de Waalse uitgevers zelfs elke Belg – via zijn brievenbus te bereiken.”
Dirk Verschueren (ex-Mediahuis) wordt de National Advertising Manager.
In West-Vlaanderen komt Blits uit in 14 edities. De uitbreiding naar heel Vlaanderen zal bestaan uit 4 provinciale edities.