Ben Stallaert is nieuwe Market Intelligence Expert bij Lijncom

FacebookTwitterLinkedIn

In het kader van de uitbreiding van haar activiteiten komt Ben Stallaert het Lijncom-team versterken. De regie van de vervoersmaatschappij De Lijn, die instaat voor de reclame op voertuigen en digitale schermen van De Lijn, zal de komende jaren fors investeren in digitale toepassingen. Daarbij gaan eigen data en insights een belangrijke rol spelen.

Als Market Intelligence Expert zal Ben Stallaert deze insights voor verder business development en sales toepassingen ontwikkelen. Na gewerkt te hebben als Head of Sales bij NewB, teamleader Ledenvoordelen bij Gezinsbond en Relationship Manager bij Tridos Bank en BNP Paribas Fortis brengt hij ervaring vanuit verschillende branches mee naar het bedrijf.

Christine Van den Berghe, Managing Director van Lijncom: “Ben is een aanwinst voor het team en komt met ruime ervaring in analytisch, strategisch en commercieel denken én een frisse blik vanuit andere sectoren de mediawereld binnengestapt. Bovendien staat hij ook voor de waarden die bij Lijncom voorop staan waaronder duurzaamheid.