BAM mikt met Student Congress op 1.700 deelnemers

FacebookTwitterLinkedIn

BAM maakt zich klaar voor de 34ste editie van zijn Student Congress. Dat vindt tussen 10 en 15 maart volledig online plaats en mikt op 1.500 à 1.700 studenten. Centraal staan de vier thema’s waarrond BAM werkt: Sustainability, Inclusion & Diversity, Technology en Privacy & Ethics.

Nog tot 5 maart hebben de Belgische marketing- en communicatiehogescholen om hun studenten in te schrijven voor het BAM Student Congress. Het zal voor de tweede keer op rij volledig digitaal zijn.

Het BAM Student Congress bundelt presentaties in het Engels, Frans en Nederlands. De sessies zijn door de deelnemers in de week van 10 tot 15 maart voor een prijs van 10 euro te bekijken en worden daarna aan de docenten toegestuurd. “Zo kunnen zij die integreren in het bestaande curriculum indien ze dat wensen”, vertelt Event Manager Nathalie Prieto. Het congres wordt naar goede gewoonte mee georganiseerd door studenten.

De deelnemers zullen kunnen kiezen uit vier tracks: Sustainability, Inclusion & Diversity, Technology en Privacy & Ethics. Die worden telkens ingeleid door de BAM-captain van dit thema, die in gesprek gaat met studenten. De tracks bieden daarnaast nog telkens een viertal sessies, gegeven door experts in dat domein: adverteerders, onderzoekers en consultants. Ondermeer Charlotte Matthys (Nona Drinks), Thierry Geerts (Google) en Thomas Lejeune Debarre (Decathlon) zullen te zien zijn”, aldus Nathalie Prieto.