AMMA Awards 2011: jury heeft genomineerden aangeduid, winnaars worden bekendgemaakt op gala van 26 april

FacebookTwitterLinkedIn

De Jury van de AMMA (Annual Master of Media Awards) heeft zich – onder leiding van voorzitster Vanessa van Dongen – een dag lang gebogen over alle dossiers in de 9 categorieën. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het gala op 26 april in Imagibraine. Dit zijn de genomineerden:

 

Best Media Saleshouse of the Year 2011:

– Brightfish

– Corelio Connect

– IPBelgium

 

Best Media Representative of the Year 2011:

– Wilfried Celis van VMMa TV

– Françoise Massaux van RMB

– Steven Meel van Mass Transit Media

 

Best Media Advertiser of the Year 2011:

– Luc Van Wichelen van Kraft Foods Benelux

– Yves De Voeght van Coca Cola

– Wim De Schutter van de KPNGroup

 

In deze categorie kan het publiek voor 50% mee de winnaars bepalen. Alle professionals uit de reclame- en mediasector kunnen vanaf 4 april hun stem uitbrengen op www.amma-awards.be.

 

Media Agency of the Year 2011:

– Space (voor de zesde keer al!)

– Carat

– Havas Media

 

Excellence in Media Development of the Year 2011 (dit is een nieuwe prijs om een gespecialiseerd team binnen een mediabureau of een regie te belonen):

– Iprospect (Aegis Group)

– Media POE department van Havas Media

– Outdoor Services

 

De jury heeft lang en intens gedebatteerd om uit de vele dossiers met strategieën en creatieve ideeën, de beste drie te onderscheiden. Er waren meer dossiers dan ooit en de gemiddelde kwaliteit van de argumentaties is er nog op vooruit gegaan.

 

Best Media Strategy:

– “Lays, maak je smaak” van BBDO

– “Club Med” van TBWA

– “Devos Lemmens 125 jaar” van MEC

 

Best Creative Media Use:

– “KBC – Realtime Newspaper Ads” van TBWA

– “Axe – Heaven on earth” van Mindshare

– “Reporters without borders – Press Freedom Day” van Publicis

 

Best Integrated Use of Digital:

– “Perrier Fresh Club” door Zenith Optimedia

– “Be part of the Golf Story” van DDB Brussels

– “Business 45 Ford Transit” van Mindshare

 

Best Media Research of the Year 2011: 

– “Paid – Owned – Earned Barometer” van Ant Research voor Havas Media

– De studie over de effecten op de verkoop van FMCG producten “Watch & Buy” door Nielsen met IP TV

– Het complete “WOM Model voor Nieuwsmerken” van InSites voor Corelio Connect

 

Iedereen is uitgenodigd op het gala van 26 april. Inschrijven kan op www.amma-awards.be.