Ads & Data, Uitgesproken en adverteerders brengen vijf inspirerende podcastcases in ‘Klanten die luisteren’

FacebookTwitterLinkedIn

Op 3 en 4 december vindt het Podcastfestival van De Standaard plaats in Kursaal Oostende.

Ads & Data zet voluit in op de luisterkracht van podcasts en is partner van dit tweedaagse feest voor het oor. Samen met podcastagentschap Uitgesproken en een aantal adverteerders brengt Ads & Data vijf inspirerende cases in een interactieve sessie ‘Klanten die luisteren’.

Hans De Loore van Ads & Data Brand Studio: “Met de podcasts van o.a. De Standaard, Het Nieuwsblad en de Play-zenders bereiken we elke dag steeds meer luisteraars. Dat bereik is ook de adverteerders niet ontgaan. Maar podcasts bieden nog zoveel meer dan dat groeiende één-op-één bereik. Het is een fantastische manier om als merk je verhaal te brengen en het in de juiste context te verbinden met geïnteresseerde luisteraars”.

Als partner van het DS Podcastfestival organiseert Ads & Data mee de Industry Day op vrijdag 3 december, een dag vol masterclasses, panelgesprekken, debatten en ontmoetingen. In de sessie ‘Klanten die luisteren’ om 11u30 komen o.a. Delhaize/TBWA, Decathlon/BBDO, AS Adventure, GTB en Hedin Automotive hun ervaringen delen. Extra duiding krijg je van Wouter Van Driessche (podcastagentschap Uitgesproken) en Hans De Loore (Ads & Data Brand Studio).