Ads & Data Brand Studio zet sterker in op SoHo, een online platform voor zelfstandigen en thuisondernemers

FacebookLinkedIn

SoHo, een contentinitiatief dat in 2019 werd gelanceerd, richt zich op de zelfstandigen en thuisondernemers. Het online magazine SoHomag.be brengt verhalen van en voor ondernemers en biedt tal van creatieve advertentieoplossingen.

De zogenaamde Small Office Home Office (SoHo) is een B2B-segment waar Ads & Data de komende jaren sterk op wil inzetten. Thuiswerken wint, mede dankzij de coronacrisis, steeds meer en meer aan populariteit, wat van deze professionele lezersmarkt een interessante en koopkrachtige doelgroep maakt.

SoHo kan dankzij Ads & Data nog veel meer betekenen voor geïnteresseerde partners. Doelgericht adverteren kan heel eenvoudig door onze kwalitatieve database met een groot bereik optimaal in te zetten”, staat te lezen in het persbericht. “Met een gevarieerd aanbod gaande van online artikels of native video’s tot gepersonaliseerde televisiereclame (Smart AD of Pause Button Advertising) kunnen we de ondernemer heel gericht aanspreken, informeren en/of inspireren. Daarnaast zijn er ook miniprogramma’s op nationale of regionale tv en podcasts mogelijk.

Met SoHo helpen we adverteerders die hun doelgroep willen faciliteren bij het beantwoorden van de vele vragen die een zelfstandige of kleine ondernemers bezighouden. Daarenboven verzorgen wij, in dialoog met onze partners, het volledige content- en productietraject en kan de adverteerder de content eveneens hergebruiken op zijn eigen platformen”, zegt Els Vercauteren, Creative Concepts Director bij Ads & Data Brand Studio.