Ad Rem in een frisser kleedje met nieuwe rubrieken: vertrouwd maar vernieuwd

FacebookTwitterLinkedIn

De Vlaamse advocaten ontvangen als lid van de Orde van Vlaamse Balies sinds 2013 het ledenblad Ad Rem in hun brievenbus of in hun mailbox (via OrdeExpress en de Facebookpagina van de Orde van Vlaamse Balies). Juridisch relevante onderwerpen, afgewisseld met korte berichten en actuele stukken, maakten van Ad Rem al een unieke propositie.

 

Maar de sector van de juridische dienstverlening is in volle transitie. Dat creƫert naast nieuwe uitdagingen voor advocaten meteen ook opportuniteiten voor adverteerders die deze doelgroep willen bereiken.

 

Ook de Orde van Vlaamse Balies zet als uitgever van Ad Rem verder in op de toekomst. Daarom werd de oplage verhoogd naar 10.900 exemplaren: elke advocaat ontvangt Ad Rem nu op zijn persoonlijke naam. Bovendien kreeg het magazine in samenwerking met Headline Publishing een inhoudelijke en vormelijke restyling. Ad Rem staat op deze manier nog dichter bij de advocaat en benadert hem – en dat is cruciaal – eveneens als een ondernemer die hij in werkelijkheid ook is. De nieuwe Ad Rem kan u hier bekijken.

 

Inspirerende rubrieken, tips & tricks, best business practices, diepgravende rondetafelgesprekken en portretten van confraters maken van Ad Rem meer dan ooit een magazine dat oog heeft voor het DNA van zijn lezers. En dat bovendien crossmediaal is ingebed in het nieuwe digitale normaal waarin de advocaat functioneert.

 

Slotsom? Ad Rem haakt in op de realiteit van de juridische sector en heeft de vaste wil om zijn referentiepositie als medium dat het dichtst bij de praktijk van de advocaat staat verder te versterken.

 

Wilt u vier keer per jaar de community van Nederlandstalige advocaten bereiken, al dan niet gecombineerd met een onlinecampagne? Neem dan contact op met B-Net: tarieven en contactgegevens vindt u in de MediaSpecs Database.