Aanpassingen in het portfolio van Boomerang Media

FacebookTwitterLinkedIn

Indoor Media Company is Boomerang Media geworden. Binnen hun portfolio zijn er ook een aantal wijzigingen doorgevoerd.

–    Voor B-Bock (bierviltjes) zijn er twee netwerken bij gekomen: Luxemburg en Belux;

–    Alarm Covers (detectiepoorthoezen) heeft vanaf nu de naam XChange;

–    Boomerang (postkaarten) krijgt de nieuwe naam The cards. Binnen deze productcategorie vallen er enkele netwerken weg: McDonald`s, Shops en Sport. Verder is er wel een nieuw netwerk ontwikkeld: Art of Living. De postkaarten krijgen een plaats in conceptstores, theaters, bio-winkels, designwinkels,…

–    Vespasius (toiletreclame) krijgt de naam Face2Face;

–    Binnen de pakketten van Lifestyle Module vallen de producten Families en Well being weg, en is het product Art of Living nieuw. Daarnaast is er een naamsverandering voor Beach en Summer. Dit wordt respectievelijk Beach on tour en Summer Sales.

De nieuwe tarieven die in MediaSpecs te vinden zijn, gelden vanaf 1 juni 2012.