Vakbeurs Grafi+Sign wordt herdoopt tot Sign2Com en richt zich op de toekomst van visuele communicatie

FacebookTwitterLinkedIn

Grafi+Sign, de tweejaarlijkse vakbeurs voor visuele communicatie en signage in Kortrijk Xpo, wordt herdoopt tot Sign2Com. Op de eerstvolgende editie – 9, 10 en 11 september 2012 – mikken de organisatoren op een brede doelgroep van marketing- en communicatieprofessionals.

Deze 10de editie van de vakbeurs wordt een professionele ‘get together`, waar spelers uit de signage-, reclame-, media- en communicatiewereld zich profileren en het beste van zichzelf tonen. Naast de vertrouwde bezoekers zoals de signmakers zal het bezoekersprofiel bestaan uit bedrijven die vernieuwende ideeën willen opdoen voor hun branding, marketeers die inspiratie zoeken, elke mogelijke creatieveling uit de reclamesector, …

Dit jaar krijgt de beurslay-out een extra opfrissing en is er free catering, zowel voor de exposanten als voor de bezoekers.

Op Sign2Com zal alles in het teken staan van de toekomst van de visuele communicatie.

Alle info voor geïnteresseerde standhouders en bezoekers: www.sign2com.com