
Transfer Media zal vanaf 17 maart de commercialisatie van de zender CSTAR in België verzorgen. De entertainmentzender is sinds 4 maart beschikbaar voor Belgische kijkers en brengt een breed aanbod rond muziek, films, series, magazines en amusement.
Met de lancering van CSTAR wordt het entertainmentaanbod in België versterkt. De zender richt zich op een actieve doelgroep van 25-49 jaar en biedt een sterke programmering, waaronder:
- Kwalitatieve filmavonden met Amerikaanse blockbusters en komedies, goed voor twee avonden per week in prime time.
- Populaire series, met als hoogtepunt het langverwachte 12de seizoen van Chicago Fire, elke week in prime time.
- Humor en stand-up, met een groeiend aanbod aan succesvolle one-man-shows.
- Meeslepende reportages, zoals Au cœur de l’enquête en Douanes sous haute surveillance, die een unieke blik achter de schermen bieden.
- Sterk entertainment voor een jongere doelgroep, met iconische formats zoals Y a que la vérité qui compte.
- Gecureerde muziek, waarbij een groot aandeel van de zendtijd wordt besteed aan muziek, met zorgvuldig samengestelde hitlijsten, videoclips en boeiende muziekdocumentaires.
Een van de hoogtepunten is de voorstelling van Redouane Bougheraba op 17 maart. Dit is een nieuwe show en een sterk voorbeeld van de groeiende populariteit van maandagavondshows.
Laetitia De Dycker, Deputy General Manager bij Transfer Media: “Met CSTAR straalt een nieuwe ster van entertainment in België. Een mooie kans voor adverteerders om een betrokken publiek te bereiken binnen kwaliteitsvolle content. We zijn verheugd om deze transitie te begeleiden samen met Groupe Canal+, een partner met wie we al enkele jaren een mooie samenwerking hebben. Met CSTAR voegen we een echte “plus” toe die ons zenderportfolio dynamischer maakt en het entertainmentaanbod in België verrijkt.”
CSTAR is te ontvangen via Telenet, VOO en Orange.