The Oval Office viert eerste verjaardag met lancering nieuwe website en het magazine ‘LIVE`

FacebookTwitterLinkedIn

Live communication bureau The Oval Office kijkt terug op haar eerste werkingsjaar. Als communicatiepartner maken ze gebruik van de combinatie van live experiences en creatieve communicatie. Het bureau telt vandaag 30 medewerkers gespecialiseerd in branding & design, strategische communicatie, events, field marketing, hospitality en trade shows. The Oval Office rekent onder haar klanten onder andere Aquafin, BASF, L`Oréal, Mobistar, Nintendo, Red Bull en Stad Antwerpen. Om de waarde van live communication nog beter te illustreren, lanceert het bureau een vernieuwde website en heeft het de hoogtepunten van 2012 gebundeld in het magazine LIVE.

 

Sinds deze week heeft The Oval Office een nieuwe website. De website is opgebouwd rond de verschillende expertises van het bureau en geeft een centrale plaats aan concrete case stories.

 

Ook is er sinds deze week het interactieve magazine LIVE. Het tijdschrift bevat een overzicht van de hoogtepunten van het afgelopen jaar, achtergrondartikels over bepaalde expertises en interviews met klanten over de rol van live communication binnen hun marketing- en communicatieaanpak. Het gedrukte magazine is bovendien verrijkt met video`s, weblinks en share-knoppen die lezers via de Layar App met hun smartphone of tablet kunnen bekijken.