Roularta Media Group lanceert Trends Family Business

FacebookTwitterLinkedIn

De economische magazines Trends en Trends-Tendances lanceren op 10 oktober de eerste editie van Trends Family Business, een nieuwe maandelijkse nieuwsbrief voor bedrijfsleiders van familiale ondernemingen, hun aandeelhouders en experten uit de sector.

 

Waarom gekozen werd voor deze nieuwe nieuwsbrief?

 

Omdat 77% van de Belgische bedrijven familiaal zijn; samen vertegenwoordigen ze 33% van het bbp en 45% van de werkgelegenheid. Deze nieuwe maandelijkse nieuwsbrief wil de bedrijfsleiders van familiale ondernemingen helpen om de juiste beslissingen te nemen in de bijzondere context die de familie is. Maar Trends Family Business richt zich ook tot een breder publiek dat eventueel ook geïnteresseerd kan zijn in familiale bedrijven (consultants, fiscale raadgevers, accountants, advocaten, notarissen, professoren, enz.).

 

Trends Family Business, dat vol staat met raadgevingen van experten, casestudies en getuigenissen van familiale ondernemers uit het noorden en het zuiden van het land, wordt met dezelfde nauwgezetheid en duidelijkheid opgesteld als Trends en Trends-Tendances in een geest van onafhankelijkheid en analyse van de actualiteit.