Roularta en TWICE nemen Open Bedrijvendag over

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media Group en evenementenbureau TWICE (25% Roularta) hebben een akkoord bereikt met bedenker en organisator Yves Lejaeghere voor de overname van Open Bedrijvendag en van de Waalse tegenhanger: Journée Découverte Entreprises.

 

Open Bedrijvendag/Journée Découverte Entreprises – het grootste eendagsevenement in België met meer dan 1 miljoen bezoekers – heeft gemiddeld een 450-tal deelnemende bedrijven en een omzet van 3,6 miljoen euro. Sinds de eerste editie in 1990 openden al 7.000 bedrijven, zowel klein als groot, de deuren om het grote publiek een blik achter de schermen te gunnen.

 

“Deze overname past perfect in de 360°-strategie van Roularta Media Group. Roularta is reeds sterk aanwezig in de businessmedia via de magazines Trends/Trends-Tendances, de Trends Top- edities, de websites trends.be en trendstop.be en de zakenzenders Kanaal Z/Canal Z. Open Bedrijvendag verstevigt het marktleiderschap van Roularta in dit segment.”