Nieuw luchthavengebouw op Brussels Airport, nieuwe reclamelocaties voor JCDecaux Airport

FacebookTwitterLinkedIn

Na een officiële inauguratie op 24 maart, zal de Connector op Brussels Airport op donderdag 26 maart officieel geopend worden en jaarlijks gebruikt worden door ongeveer 15 miljoen passagiers. De nieuwe Connector laat de reizigers toe om van de check-in rechtstreeks door te wandelen naar de gate van hun vlucht. Omgekeerd verzekert het gebouw de aankomende passagier een snelle en aantrekkelijke verbinding naar de bagagezaal en de uitgang.

 

JCDecaux Airport, exclusieve reclamepartner op Brussels Airport, is trots om in deze Connector nieuwe toplocaties te kunnen voorstellen. Deze strategische locaties bieden een maximale visibiliteit en optimale impact en garanderen een volledig bereik van alle vertrekkende en terugkerende passagiers.

 

Naast twaalf premium Billboards, is de Digi Trio de grote vernieuwing op reclamevlak in deze Connector.

 

Deze drie grote panoramische en gesynchroniseerde tv walls bevatten de nieuwste technologieën. In totaal 42 m² digitale schermen domineren de volledige security zone en de weg naar de pier. Deze nieuwe sites worden verkocht onder de vorm van spots (filmpjes of geanimeerde beelden) van 5 of 10 seconden, op maand- of jaarbasis.

 

Bekijk de product sheet in MediaSpecs.