Mia Venken treedt toe tot PitchPoint

FacebookTwitterLinkedIn

PitchPoint, de facilitator voor duurzame relaties tussen merk en bureau, kondigt de komst van Mia Venken aan. Met haar ervaring in de communicatie- en marketingwereld zal ze een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van PitchPoint.

Mia Venken heeft een rijke carrière opgebouwd, recent als COO bij UBA Belgium, waar ze met succes het ledenaantal heeft verdubbeld en het bedrijf heeft getransformeerd tot een klantgerichte organisatie. Haar eerdere succes bij De Standaard, waar ze een Gouden Effie won, getuigt van haar vermogen om de chemie tussen merk en communicatiebureau goed te begrijpen en om merken te laten excelleren in het digitale tijdperk.

Bij PitchPoint zal Mia haar strategische inzichten inzetten om adverteerders en communicatiebureaus te helpen efficiënt en effectief met elkaar samen te werken. Ze komt op een moment dat PitchPoint haar dienstenaanbod uitbreidt en verder innoveert om aan de veranderende marktbehoeften te voldoen.

Mia Venken: “Ik kijk er ontzettend naar uit om samen te werken met Anja De Landsheer, Martine Ballegeer en Chris Van Roey. Met mijn ervaring bij De Standaard en UBA hoop ik een nieuwe dimensie toe te voegen aan de service van PitchPoint en samen onze klanten naar nieuwe hoogtes te leiden.”

PitchPoint levert een geïntegreerde dienstverlening die erop gericht is de relatie tussen merken en hun communicatiebureaus te optimaliseren. Het bedrijf staat merken bij in de selectie van het bureau dat perfect aansluit bij hun specifieke vereisten. PitchPoint verhoogt de impact van marketingbudgetten door het vormen van strategische ecosystemen die de ROI maximaliseren. Door middel van deskundig advies op het gebied van vergoedingen en contracten, bewerkstelligt het bedrijf evenwichtige win-win relaties met de bureaus. Met het evaluatie-instrument COLLAB legt PitchPoint de basis voor sterke, doeltreffende en duurzame relaties tussen merken en hun agentschappen.