
De Rossel Group neemt een nieuwe merkidentiteit aan en bevestigt daarmee zijn engagement om te innoveren en zich aan te passen aan de veranderingen in de sector. De nieuwe tagline, “Every day is a new(s) day“, illustreert deze dynamiek en de positie van Rossel als bezieler van informatie en entertainment.
Modern imago als symbool van verandering
Deze vernieuwing gaat gepaard met een nieuw logo waarvan de meer eigentijdse, kleurrijke look een knipoog is naar de diversiteit van de merken en media van de groep. Deze transformatie illustreert de innovatieve geest van Rossel en zijn wens om nog dichter bij zijn publiek en werknemers te staan.
Strategische herpositionering
De Rossel Group groeide geleidelijk aan verder uit tot veel meer dan de oorspronkelijke persgroep. Vandaag omvat de groep 58 mediamerken en 75 bedrijven, waarmee het zijn aanwezigheid in België en Frankrijk consolideert. Om deze realiteit te weerspiegelen is de Rossel Group omgedoopt tot Rossel, terwijl “Groupe Rossel La Voix” verder gaat onder de naam Rossel France.
Toekomstgerichte visie
Met deze nieuwe identiteit bevestigt Rossel zijn ambitie om een belangrijke speler te zijn in informatie en entertainment. Door zich aan te passen aan de behoeften van een voortdurend veranderende wereld, wil de groep blijven innoveren en inhoud van hoge kwaliteit blijven aanbieden.