Onder leiding van Hans De Rore, corporate director advertising Corelio, zullen er binnen Corelio Connect voortaan vier teams opereren.
Het print team verzorgt vanaf nu alle selectieve kranten- en magazinecampagnes in De Standaard, Het Nieuwsblad en L`Avenir voor de nationale en internationale markt. Ilse Baele (Head of Print Advertising) wordt er het aanspreekpunt voor de mediabureaus. Ook print regionaal Noord valt voortaan onder haar verantwoordelijkheid.
Het interactive team, onder leiding van Mark Daemen (Head of Interactive Advertising), is voortaan het aanspreekpunt voor mediabureaus voor online campagnes. Daemen blijft ook Creative Lab leiden, de cel die creatieve oplossingen op maat van de adverteerder uitwerkt.
Het Newsbrand team richt zich naar adverteerders en verzorgt hun online- en printbelangen en sectorgeoriënteerde acties. Patrick Boon (Newsbrand Advertising Manager) staat hier aan het hoofd. Hij combineert deze nieuwe uitdaging met zijn huidige taken als sales- en marketing director van Jobat.
Tot slot zal het Dedicated L`Avenir team de specifieke kracht van deze titel in het Zuiden van het land uitspelen. Hoofd is hier Ludovic Permentier (Advertising Manager L`Avenir).