Clear Channel versterkt digitaal City Play-aanbod in Vlaanderen

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Clear Channel Belgium

Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in drie nieuwe steden: Oostende, Diest en Tienen.

Met Oostende als recentste nieuwkomer in het City Play-aanbod garandeert Clear Channel aan adverteerders een ongeziene digitale zichtbaarheid aan de Belgische kust. Net als Koksijde en Knokke-Heist kent Oostende het hele jaar door een toestroom aan bezoekers, pendelaars, toeristen en shoppers. Centraal staan toonaangevende locaties nabij het Casino-Kursaal, de jachthaven, de Kappellestraat, de Vindictivelaan en het Marie-Joséplein.

Ook de steden Diest en Tienen in Vlaams-Brabant worden opgenomen in het digitaal aanbod om een onmiddellijk engagement met de lokale bevolking te creëren met de juiste boodschap tijdens de hele verplaatsing. Toplocaties zetten deze premium oplossing in de kijker te midden van shoppingzones en drukbezochte wijken.

Adverteerders hebben eveneens de mogelijkheid om hun doelgroep efficiënt te bereiken in verschillende steden dankzij City Play en haar contextuele clusters: schermen op strategische plaatsen, een ultraflexibele mediaplanning en een dynamische communicatie in real time.

city play vlaanderen