Clear Channel pakt uit met een creatieve wedstrijd om de lancering van de I-conic te vieren

FacebookTwitterLinkedIn

Om de lancering van de I-conic in te luiden, nodigt Clear Channel u uit om al uw verbeeldingskracht te gebruiken en uw creatieve hersenspinsels op een gigantisch digitaal scherm wereldkundig te maken.

 

Het scherm, dat een oppervlakte heeft van +/- 140m² en over 16/9 formaat beschikt, zal in oktober geplaatst worden in hartje Brussel langs de Anspachlaan, op een zucht van het De Brouckèreplein.

 

De creatieve competitie is open voor iedereen en omvat een brede waaier aan mogelijkheden: van vakantiefilms tot 3D-producties, alles is mogelijk zolang de inhoud maar in lijn blijft met het reglement van de wedstrijd.

 

Een professioneel jury – bestaande uit Sylvie Dewaele (Media Arts Director bij TBWA Brussels), Thomas De Greef (Commercial Director bij Kinetic Belgium), Sam De Volder (Executive Creative Director bij These Days Y&R) en Bart Demeulenaere (Sales Director bij Clear Channel Belgium) – zal het beste werk selecteren.

 

Alle info op www.unleashtheartistwithin.be.