Cannes Lions dankt creativiteit en zet volgende editie in de kijker

FacebookTwitterLinkedIn

Met de campagne “Thank You Creativity” wil Cannes Lions zijn volgende editie in de kijker zetten. Van 18 tot 25 juni verwelkomt de Zuid-Franse badstad reeds voor de 63ste keer dit jaarlijkse reclamefestival.

 

CEO Philip Thomas: “Het is niet enkel onze taak om de beste campagnes te bekronen, maar ook om mensen te herinneren aan de magie en kracht van creativiteit en samen met ons dankbaar te zijn voor de verandering dat ze met zich kan meebrengen”.

 

De campagne werd in-house ontwikkeld en omvat print en enkele korte filmpjes. In print vatten reclamemakers in één zin samen waarom ze creativiteit zo dankbaar zijn. In een eerste van drie filmpjes wordt duidelijk gemaakt dat mensen altijd al creatief zijn geweest: bekijk het filmpje hier.

 

Ook nieuw is de website www.thankyoucreativity.com waar seminars en prijswinnende cases gratis te vinden zijn. De website moet het hele jaar lang creativiteit aanmoedigen en stimuleren.