Bob Madou wordt algemeen marketing manager VRT

FacebookTwitterLinkedIn

Bob Madou is door de VRT aangesteld als algemeen marketing manager. In die hoedanigheid wordt hij verantwoordelijk voor de merkstrategie en marketing van alle media (tv, radio en digitaal).

Hij was sinds 2012 actief als Directeur Strategie & Communicatie van de Belgische voetbalbond en werkte daarvoor voor de Britse tennisfederatie.

Bob Madou: “De VRT-netten waren unieke partners in het verbindende Rode Duivels verhaal van de laatste jaren. Ik heb in die samenwerking de kracht van die waaier aan mediamerken ontdekt en veel talentrijke, gepassioneerde mensen ontmoet. Ik kijk er nu erg naar uit om samen met hen verder te ontwikkelen als modern mediabedrijf”.

Peter Claes, Algemeen Directeur VRT Media & Productie: “Bob kreeg voor zijn innovatieve benadering van marketing terecht veel erkenning in binnen- en buitenland. In die periode kwamen verschillende mensen van VRT met hem in contact. Samen met VRT zette hij acties op met grote maatschappelijke impact zoals de Duiveluitdagingen met Sporza, de Duivelse scholen met Ketnet en Dance with the devils met Studio Brussel. We zijn blij dat hij met zijn strategische kennis en ondernemingsspirit een dynamiek gaat geven aan onze merken”.