BAM en Brightfish zoeken jonge marketingtalenten voor Young Marketers Competition

FacebookTwitterLinkedIn

De Belgian Association of Marketing (BAM) en Brightfish slaan de handen in elkaar om een jong Belgisch marketingduo de kans te geven om deel te nemen aan de Young Marketers Competition van de Cannes Lions.

Als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, is het voor Brightfish het derde jaar op rij dat ze een team jonge marketeers naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival stuurt. Dit jaar ondersteunt BAM het initiatief voor het eerst, vanuit hun Young Spirit Board die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers.

Op 5 april worden er twee hands-on masterclasses georganiseerd met ervaren marketeers die zorgen voor exclusieve en interessante workshops. De Young Marketers zullen er de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces krijgen om zich klaar te stomen voor de competitie. Na de workshops krijgen ze een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest. De winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de hoofdprijs.

Daarnaast voorziet BAM voor het winnende team een speaking slot in het programma van de Marketing Days. BAM biedt hen ook de mogelijkheid om 1 jaar lang een plaats te krijgen in de Young Spirit Board om zo mee te helpen bouwen aan het verder uitwerken van een Young Marketers community.

De wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar, inschrijven kan tot 22 maart en is volledig gratis.