Aywa magazine: nieuw magazine rond diversiteit

FacebookTwitterLinkedIn

Een nieuwkomer op de magazinemarkt! Aywa magazine richt zich tot het brede ‘nieuwe-Belgen`-publiek, zowel vrouwen als mannen, die als het ware diversiteit doorleven en op zoek zijn naar informatie, producten, diensten en advies op maat. Het magazine werpt een volledig nieuw licht op diversiteit.

Aywa is er ook voor het Belgische publiek, dat openstaat voor de multiculturele dimensie van hun leefwereld, hun buren, vrienden en collega`s. De speciale bijlage ‘Divers Jobs` van Aywa is volledig gewijd aan diversiteit op vlak van Human Resources.

Het magazine is gratis, tweetalig en wordt verspreid via de meest voor de hand liggende locaties voor de betrokken doelgroep: wachtzalen, sportclubs, schoonheidssalons, fitnesscentra, tearooms, restaurants, en andere openbare gelegenheden. Naast de geprinte versie van Aywa, wordt  ook een elektronische versie verspreid. Deze wordt via een persoonlijke mailing verstuurd naar een bestand van 8.000 personen. Meer informatie in MediaSpecs.