AMMA: dien je dossier in vóór 8 april

FacebookLinkedIn

Sinds twee decennia organiseert CommPass de Annual Master in Media Awards (AMMA) met als doel het marketing- en communicatievak te promoten door de beste resultaten inzake media-expertise in België te bekronen.

Wil je kans maken op een felbegeerde AMMA? Vergeet dan niet om je dossier in te dienen vóór 8 april. U vindt de inschrijvingsformulieren hier.

Nieuw: ‘Best Use of One Media’ per touchpoint

Deze categorie werd opgesplitst per medium, zoals Audio, Cinema, Social, Gaming en Retail Media. Een vakjury selecteert de beste cases per touchpoint. Op 30 april komt de jury samen om de winnaars te bepalen.

Kalender

  • 8 april: deadline voor het indienen van dossiers voor 12 categorieën.
  • Op 24 en 25 april komen de expertjury’s samen om 5 cases te nomineren in de categorieën Best Media Strategy, Best Long-Term Media Strategy, Best Use of Data, Best Creative Media Use, Best Use of Native & Content, Best Use of Performance Marketing, Media Research of the Year, Innovation & Development of the Year, Media Sustainable Development Award en Media Brand of the Year.
  • Op 30 april komt een uitgebreide expertjury samen om per touchpoint de awards toe te wijzen in de categorie Best Use of One Medium.
  • Op 14 mei worden de genomineerden binnen 6 categorieën beknopt gepresenteerd aan de finale jury en het publiek tijdens de UMA Get Together Best Media Campaigns.
  • Op 16 mei zetelt de finale jury.
  • 19 mei – 3 juni: Alle professionals van de mediasector kunnen deelnemen aan de Public Voting voor de 3 genomineerden in de categorie Media Advertiser of the Year.
  • De winnaars van de 20ste editie van de AMMA worden bekendgemaakt op het podium van de grote Flagey-studio op 12 juni.

Early Bird tickets voor de AMMA Ceremony – bestel vóór 23 april

Wil je erbij zijn tegen een voordelig tarief? Bestel dan je tickets op tijd.