Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week. Voor dagelijks nieuws kan u terecht op www.mediaspecs.be.
In de database van MediaSpecs vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische, Luxemburgse en Franse media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
05/02/2024
|
|
|
|
|
|
CommPass heeft het vernieuwde reglement en de activiteitenkalender van de Annual Master in Media Awards bekendgemaakt. De AMMA 2024 betrekken in een zeer uitgebreide jury nog meer partijen in de evaluatie van de beste cases inzake media-expertise.
Lees meer
|
|
|
|
De RTBF is blij met het toegenomen publiek, zowel op de lineaire als digitale kanalen. Het digitale gedeelte zal vanaf februari enkele veranderingen ondergaan, met de transformatie van RTBF.be in RTBF Actus.
Lees meer
|
|
|
|
In een belangrijke stap om haar audio-inventaris uit te breiden, is Azerion een samenwerking aangegaan met Acast, een premium podcast hosting platform. Azerion heeft een strategie geïmplementeerd die zowel programmatic als direct omvat.
Lees meer
|
|
|
|
Nasira Akaouch vervoegt het commercieel team van Spotify Advertising in België. Zij zal, samen met Steven Heylen, het eerste aanspreekpunt zijn voor mediabureaus en rechtstreekse klanten.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
‘Do Tell’ van Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts, over het belang van duurzame communicatie, is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year.
Lees meer
|
|
|
|
Na meer dan dertig jaar als directeur en vicepresident marketing en communicatie in de IT-wereld bij Capgemini, maakt Kris Poté de overstap naar de Erasmushogeschool Brussel. Vanaf 1 februari start hij als docent bij de opleiding Communicatie.
Lees meer
|
|
|
|
Het parlement van de Federatie Wallonië-Brussel heeft unaniem een ontwerpdecreet goedgekeurd dat de financiële steun aan de niet-commerciële Franstalige periodieke pers reorganiseert.
Lees meer
|
|
|
|
De Franse media- en uitgeverijgigant Vivendi splitst op in vier entiteiten: Canal+, Havas, een bedrijf dat uitgeverij en distributie samenbrengt (Lagardère en Prisma Media) en een investeringsmaatschappij.
Lees meer
|
|
|
|
|
Tijdens de laatste ‘The Year Ahead’ sessie van CommPass was er zoals altijd plaats voor de voorspelde mediabestedingen voor 2024. Die waren vooral gebaseerd op schattingen van het World Advertising Research Centre (WARC).
Lees meer
|
|
|
|
Wat zijn de populairste types audio? Hoe evolueren DAB, podcasts en streaming? Welke toestellen worden het meest gebruikt om naar audio te luisteren? CIM geeft een antwoord op deze vragen.
Lees meer
|
|
|
|
Binnenkort zullen we definitief afscheid nemen van third-party cookies. Welke impact heeft de verdwijning op adverteerders en welke oplossingen zijn al voorhanden? Magazine Media sprak met Pieter Jadoul van AdSomeNoise.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|