Un événement à faire connaître? Faites-le nous savoir.

Chargement Évènements
08:00 - 23:30

Cannes Lions

Cannes Lions is the International Festival of Creativity and takes place from 17 to 21 June. Every year, Cannes Lions explores the value of creativity in branded communications.

Voir les détails
08:00 - 23:00

BAM Marketing Trophy

Le 21 juin, la BAM organisera la première édition du Marketing Trophy. Des agences, départements marketing ou équipes mixtes uniront leurs forces et s'affronteront entre elles lors des épreuves drôles. L’objectif est de favoriser l'esprit d'équipe.

Voir les détails
09:00 - 11:30

BrandZ Breakfast

In a first of a series of Kantar Breakfast sessions we will explain which brands went up or down in the 2019 ranking, dive into this year's key findings and reveal the latest trends impacting the world's top brands.

Voir les détails
16:00 - 18:30

FeWeb SummerEvent

Nous transformons le SummerEvent en un eXperience Lab (XL). Pendant le SummerEvent XL, vous élaborerez le plan de votre propre eXperience Lab. Avec les autres participants, vous déterminez la mission et les objectifs concrets de votre eXperience Lab.

Voir les détails
17:30 - 19:00

Club 33 : Have you met Erika Vanobbergen ?

Club 33 invites you to join us for an open and friendly chat with Erika Vanobbergen, Communications Director of Decathlon France. She will tell us about her career story, some key moments in her career and the advice she would give her past self.

Voir les détails
12:00 - 15:00

The Hunt

ACC et les Young Accounts Belgium organisent le jeudi 27 juin la troisième édition de The Hunt : une session de speed dating entre les étudiants de dernière année en marketing-communication et les managers d’agences.

Voir les détails
16:00 - 22:00

Saint-Canneke

ACC Belgium invites the Belgian jury members of Cannes Lions to share their experiences with those who stayed behind and we celebrate our huge successes of the festival season.

Voir les détails
12:45 - 18:00

Social Media Summit

Social media have changed the way we see the world and the way we look at brands. Brands need to fight constantly for their positions, and one careless action can cost them a lot. Come to the Social Media Summit on June 28 to be inspired.

Voir les détails