Wijnegem, het grootste shoppingcenter in de Benelux, treedt toe tot het JCDecaux Malls aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux Malls voortaan aanwezig in 31 shoppingcentra met 190 digitale schermen

JCDecaux kondigt aan dat het zijn Malls-aanbod uitbreidt met Wijnegem, de grootste shopping mall van de Benelux. In de zomer van 2019 zal JCDecaux er 20 digitale schermen installeren. Het aanbod zal bestaan uit verticale 75” totems en horizontale LED-schermen, geïntegreerd in de zogenaamde ‘passerelles’ om een goede zichtbaarheid te garanderen voor zowel de passanten op het gelijkvloers als op de eerste verdieping. De digitale reclame zal aldus geïntegreerd zijn in de architectuur van de shopping.

Wijnegem speelt al meer dan 25 jaar een toonaangevende rol in zijn sector en trekt jaarlijks zo’n 8 miljoen bezoekers aan uit het Antwerpse maar ook van ver daarbuiten. Niet alleen de ligging ten Noord-Oosten van Antwerpen vlakbij de E34/E313 en zijn toegankelijkheid met openbaar vervoer, maar ook het uitgebreide aanbod met 250 winkels verspreid over 59.722m² verklaren dit succes. Mensen brengen er vaak een hele dag door.

De schermen in Wijnegem zullen deel uitmaken van het nationale JCDecaux Malls aanbod maar kunnen ook apart worden ingekocht op een kost-per-duizend basis. Het aanbod voorziet ook in alle mogelijkheden van Digital OOH, zoals flexibiliteit op vlak van dagen en uren of koppeling met externe databronnen zoals weersomstandigheden. Die flexibiliteit laat toe om content dynamisch uit te zenden.

Julien Staelen, Directeur Ontwikkeling JCDecaux Malls & Retail, verklaart: “We zijn bijzonder trots dit unieke en gigantische center aan ons reclameaanbod te mogen toevoegen en danken Wijnegem voor het vertrouwen in JCDecaux. Dankzij deze belangrijke uitbreiding in Antwerpen biedt JCDecaux Malls voortaan een rijk digitaal reclameaanbod aan overal in België om de leisure shoppers te bereiken.

JCDecaux Malls

JCDecaux Malls biedt sinds 2016 een 100% digitaal reclameaanbod aan in 31 shoppingcentra in België, bestaande uit 190 schermen. In totaal bereikt JCDecaux Malls elk jaar meer dan 120 miljoen bezoekers.

Het homogeen verspreide netwerk omvat enkele van de bekendste winkelcentra in België, zoals Docks Bruxsel, alle winkelcentra van de Wereldhave-groep, Les Galeries Toison d’Or in Brussel, de Stadsfeestzaal in Antwerpen, het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas, MediaCité in Luik en de winkelcentra van de Cora-groep.