LijnCom en JCDecaux lanceerden half maart een nieuwe zoektocht naar de origineelste trambekleding en de innovatiefste 2m² poster. De juryleden van de OOH! Awards 2014 zijn samengekomen voor het beoordelen van de 100 creatieve inzendingen. De top 10 in elke categorie is nu bekend.
Categorie Public Transportation
Amnesty International Freedom of expression is not for all Ogilvy Brussels
Think Pink Breast cancer Serviceplan
Lotus Lotus Tramwash Darw!n
Redken Styling tram travel Your Agency
Opvoedingslijn.be Tramsurfer Duval Guillaume
UNHCR Terminus JWT
Endurance Junkie Challenged by tram These Days Y&R
SOS Kinderdorpen Eindstation: thuis Boondoggle
Century 21 Century 21 App Publicis
OLA The Ola Ijstram Boondoggle
Categorie 2m² Poster
Ikea Terrasse DDB
Prima Donna Now you see me, now you don’t Duval Branding
Axa Laat je droomhuis niet ontglippen Duval Guillaume
Veritas Knitted posters These Days Y&R
Dokters van de wereld Anderstalige Abribussen TBWA
Kyalin The Kyalin route 10 Advertising
Pearle The eye test poster BBDO
Volvo V40 met automatisch remsysteem BBDO
Bosch Outdoor media vs Bosch BBDO
Het Laatste News Local Newsposters These Days Y&R
De uiteindelijke winnaars worden bekend gemaakt tijdens de prijsuitreiking van de OOH! Awards op dinsdag 27 mei in Brussels Kart in Groot-Bijgaarden.
De twee winnende creatieve teams vliegen voor vier dagen naar het reclamefestival in Cannes. De winnende creaties zullen ook worden uitgevoerd. In Brussel en in Vlaanderen (Gent of Antwerpen) zal de winnende tram één maand rondrijden. De winnende 2m² word gedurende één week op 150 borden in Brussel en 150 borden in Antwerpen of Gent geafficheerd.