Wijzigingen bij Deze Week

FacebookTwitterLinkedIn

Een jaar geleden heeft Roularta Local Media Deze Week in de markt gezet. Aanvankelijk werd gekozen voor een gecombineerde distributie: huis-aan-huis in combinatie met displayverdeling bij bakkers. Vanaf de lancering peilde de uitgever actief naar de reacties van lezers en adverteerders. Op basis daarvan wordt Deze Week vanaf woensdag 21 maart niet langer verspreid via de bakkers, maar enkel nog huis-aan-huis bij 2,6 miljoen Vlaamse gezinnen.

Adverteren op de cover en helemaal op maat

Adverteerders die snel impact in de regio willen creƫren, kiezen voor een advertentie op de voorpagina. Deze advertenties zorgen voor imagoversterking en store traffic in de regionale verkooppunten.

Bovendien kan de adverteerder op zijn maat adverteren zowel qua formaat als qua regio. Via een modulair systeem kiest hij zijn specifieke campagne en geniet hij van een aangepast en geoptimaliseerd budget.

Gratis online adverteren

Ten slotte krijgt adverteren in Deze Week nu ook een crossmediaal verlengstuk via sociale media: elke advertentie wordt gratis en automatisch doorgeplaatst op de Facebookpagina en Google My Business-account van de adverteerder.