VLAM kiest voor Mindshare

FacebookTwitterLinkedIn

Na een openbare aanbesteding heeft VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) gekozen om in zee te gaan met Mindshare en GroupM om de communicatie van alle sectoren in goede banen te leiden.

VLAM is een extern verzelfstandigd agentschap van de Vlaamse overheid dat instaat voor de promotie van de producten en diensten van de sectoren landbouw, tuinbouw, visserij en agrovoeding.

Mindshare haalde het van het uittredend bureau IPG Mediabrands en verschillende andere agentschappen waaronder Blue2Purple, Dentsu Aegis, Havas, Robert & Mariën, Serviceplan, Mediacom en Space.

Leen Guffens, Directeur Promotie bij VLAM: ”De procedure was best speciaal, gezien we elkaar niet live konden ontmoeten. Voor VLAM is een vlotte dagelijkse samenwerking cruciaal en het was dan ook fijn om te zien hoe de verschillende bureaus zich ingezet hebben om hun voorstel persoonlijk toe te lichten. De keuze viel op het team van Mindshare, waarmee we in het verleden al een samenwerking hadden. Ze wisten ons te overtuigen op service, commercieel en strategisch vlak. Ik wil alvast ook het team van Initiative bedanken. We hebben samen een mooi traject afgelegd en de laatste maanden volle gas ingezet om alles corona-proof te maken. Ook tijdens het najaar 2020 voorzien we nog een stevige eindsprint.”

Gino Baeck, CEO Mindshare & GroupM: “Dat VLAM – na een afwezigheid van 5 jaar – opnieuw kiest voor Mindshare is voor ons team een echte opsteker. Het voelt een beetje aan als een familielid dat na een zeer lange reis weer thuiskomt. Iedereen is er op gebrand om weer aan de slag te gaan voor al die fijne sectoren en campagnes. We kijken dan ook uit naar de nieuwe samenwerking met het team van VLAM en zijn creatieve bureaus.”