Versterking voor het Strategic Sales team van Clear Channel

FacebookTwitterLinkedIn

Kim van Houdt vervoegt het Strategic Sales team als Account Manager. Kim komt van SBS, waar ze als Account Manager en Verantwoordelijke Play Sports gedurende 3 jaar heeft gewerkt. Eerder was ze actief als Media Verantwoordelijke bij Aveve en als Media Planner & Byer bij Xtra média. 10 jaar lang heeft Kim er commerciële ervaring kunnen opdoen.

Pascal Hendrickx versterkt de onderneming als Business Unit Manager van het Strategic Sales team. Pascal zette zijn eerste stappen in de mediawereld bij RMB als Radio Advertising Manager gedurende 4 jaar. Na een 2 jaar lange ervaring bij Skynet als Communication Manager, kwam hij tien jaar aan het hoofd te staan van de TV Business Unit bij RMB. De daaropvolgende 2 jaren was hij Sales Director bij Beweb en ging hij opnieuw aan de slag bij Pebble als Client Services Director. Met zijn rijke en gevarieerde parcours brengt hij een ruime media- en managementervaring aan in het Strategic Sales team.

Verder wordt Clear Channel’s pioniersrol in de Digitale Out-Of-Home-communicatie nog meer versterkt met Kathy Vandevelde in de rol van Head of Digital. Zo wordt ook de samenhang van het merk PLAY verzekeren.