Unlimitail en Carrefour kondigen nieuwe mogelijkheden aan op Carrefour.be en TikTok

FacebookLinkedIn

Bijna een jaar geleden lanceerde Unlimitail, de exclusieve regie van Carrefour, haar eerste campagne in België. Sindsdien heeft deze reclameregie een aanzienlijke groei doorgemaakt, met meer dan 288 advertentiecampagnes voor 125 merken uit diverse sectoren, van voeding tot elektronica. Deze campagnes hebben adverteerders de mogelijkheid gegeven om miljoenen consumenten te bereiken via innovatieve en native formaten, zowel op de Carrefour Belgium-app als in de winkel, en ook via platformen voor audience extension.

Nieuwe onsite mogelijkheden binnen het Carrefour-ecosysteem

Na het succes van de advertentieposities binnen de Carrefour Belgium-app, breidt Unlimitail haar aanbod uit door merken nieuwe mogelijkheden te bieden op de website Carrefour.be.

Pierre Jacquemin, Sales Director Unlimitail Belgium: “Campagnes worden gelijktijdig op de website en de app getoond, via display of sponsored formaten, met een uniforme meting van de resultaten. Met 2/3 van de bezoeken die plaatsvinden via de app en 80% van de aankopen die via de website gebeuren, biedt het Carrefour-ecosysteem merken een uitstekende kans om zowel hun branding als hun conversie te versterken.”

Een nieuw partnerschap met TikTok

Tegelijkertijd gaat Unlimitail samenwerken met TikTok om haar audiene extension-aanbod te versterken, dat al beschikbaar is op platforms zoals Meta en DPG Media. Dankzij dit partnerschap kunnen merken hun doelgroepen nog beter targeten binnen deze omgevingen, gebaseerd op gedetailleerde data van Carrefour.

Er worden native formaten aangeboden op plaatsen met hoge zichtbaarheid om producten te promoten, zoals video’s in de top feed, carrousels en in-feed shopping ads.