Uitgever Metro neemt participatie in reclamebureau Done by Friday

FacebookTwitterLinkedIn

Mass Transit Media, de uitgever van het nieuwsmerk Metro en Zita.be, neemt een participatie van 50% in Done by Friday, een creatief en strategisch agentschap uit Antwerpen. De twee onafhankelijk opererende bedrijven zullen hun talent en knowhow actief en intensief met elkaar uitwisselen. Het dagelijkse bestuur van Done by Friday blijft in handen van Kenny Timmermans en Sven Boelpaep.

Done by Friday zal samen met Mass Transit Media totaaloplossingen voor adverteerders uitwerken, op maat van het merk en nauw aansluitend bij de interesses van de lezers van Metro en Zita. Op deze manier versterkt Mass Transit Media zijn positie als uitgever met sterke full-service marketingoplossingen.

Done by Friday werkte de voorbije jaren reeds zeer nauw samen met Mass Transit Media. Het doel van deze samenwerking lag in het maximaliseren van de ‘consumer experience’ voor de adverteerders van Mass Transit Media door middel van een slimme combinatie tussen strategie, creatie en brand activation. Beide bedrijven zetten nu met dit structureel partnership volop in om samen met de klant een duurzame relatie uit te bouwen die zich vertaalt naar sterke, creatieve en vooral geïntegreerde campagnes die zich niet tot één enkel touchpoint beperken.

Done by Friday werd in 2016 opgestart door Sven Boelpaep en Kenny Timmermans en is de voorbije 2 jaar geëvolueerd naar een fors uitgebalanceerd team van 8 personen. Recent werd het bureau bekroond met een gouden en zilveren BOA voor Special Olympics en is het tevens de bedenker van de recente #REDTOGETHER campagne voor de Belgische Voetbalbond en de Rode Duivels.