Uitbreiding regieteam en interne promoties bij ProduPress

FacebookTwitterLinkedIn

ProduPress Advertising, de regie achter de merken Autogids, Le Moniteur Automobile, Autoscout24 en Immoweb, engageert twee nieuwe werknemers.

Florent Diverchy, met 19 jaar ervaring bij dataspeler Bisnode, docent e-commerce en voorzitter van de BAM Think Tank Privacy/Ethics, startte op 19 april. Hij neemt de rol van Marketing Intelligence Manager op zich en zal focussen op innovatie, product development en de bijhorende partnerships.

Daarnaast gaat ProduPress ook in zee met Pierre Lalmand, die als externe consultant zijn schouders zal zetten onder het nieuwe TestDriveDays-concept. Hij heeft 10 jaar ervaring bij het Brussels Autosalon.

Het team zal samenwerken in diverse projectteams en rapporteren aan Karina Jacobus. Daarbij evolueren ook een aantal werknemers binnen het bestaande team in hun rol.

Gregory De Tillesse neemt de coördinatie op zich van het Performance Team, waarin hij samenwerkt met Alexandre Metzgen (Programmatic Expert), Ricardo Baglio (Adops Expert) en het salesteam. Emilie Le Blan zal de leiding nemen over communicatie en de creative content partnerships.