Trends/Trends-Tendances groeit met 9% en bereikt wekelijks meer dan 300.000 lezers/surfers

Roularta Media
FacebookTwitterLinkedIn

De hoeksteen van de grootste business community in België, Trends/Trends-Tendances groeit met 9% in ‘total brand’ bereik volgens de nieuwe CIM-studie 2017-2018. Ook de andere pijlers met name de nieuwsmagazines Knack en Le Vif/L’Express en het ICT-blad Data News noteren goede cijfers.

Trends/Trends-Tendances bereikt wekelijks 315.400 lezers/surfers waarbij de website 23% toevoegt aan het bereik print+digital.

Alleen Data News doet beter met een toevoeging van 60% aan print+digital via de website. Dit maandblad garandeert een gemiddeld bereik per nummer van 104.700 lezers/surfers in total brand.

Knack-Le Vif/L’Express noteert een bereik van 948.000 Belgen in total brand en springt nu over de kaap van 2 miljoen (2.251.400) in total readership of ongeveer 1 op 4 Belgen.

Ook het weekblad voor jonge mannen, Sportvoetbal/Foot Magazine maakt een mooie sprong voorwaarts met 12% en bereikt elke week gemiddeld 615.700 lezers/surfers.

De samenvoeging van al deze titels in het R News Pack ging in deze nieuwe CIM-studie de kaap van anderhalf miljoen lezers voorbij en noteert een total brand bereik van 1.623.500 lezers/surfers. Met dit pack bereikt men vooral een mannelijke doelgroep van decision-makers in sociale groepen 1-4.

Bron: CIM 2017-2018 total brand / total readership

Wenst u verdere analyses van de Belgische business community te ontvangen? Stuur dan een mail naar research@roularta.be en wij houden u op de hoogte.

You have the story, we have the communities: a true love story that never ends.”