Transfer breidt internationaal aanbod uit met Fashion TV

FacebookTwitterLinkedIn

Eerder dit jaar kondigde Transfer de samenwerking met de internationale mediagroep France TV Publicité aan. Nu zal ook het premium glamour merk Fashion TV beschikbaar zijn binnen het internationale departement Mayonnaise Media.

Fashion TV is een globaal televisienetwerk dat zich concentreert op mode, beauty, design, lifestyle en de laatste nieuwe trends. Met meer dan 20 jaar ervaring bereikt de glamour zender 123 miljoen huishoudens in Europa via televisie en smartphone. Fashion TV presenteert zich als exclusieve toegang tot de wereld van glitter & glamour voor mensen met smaak. Het voornaamste doelpubliek zijn early adopters, tech-enthousiasten, VIP opinieleiders en zowel vrouwen als mannen met een neus voor de laatste nieuwe trends.

De fashion zender streeft naar een balans tussen innovatie en entertainment. Dankzij de nieuwe samenwerking tussen Fashion TV en Transfer wordt het internationaal aanbod op de advertentiemarkt sterk uitgebreid. Dit maakt dat premium merken uit de Benelux nu ook op wereldniveau kunnen adverteren dankzij Transfer. Fashion TV biedt brands allerlei commerciële mogelijkheden aan om te communiceren met hun fans, zoals sponsoring van programmatie, geïntegreerde partnerships, enz.

Alona Fischbein, Director Fashion TV: “We zijn blij om samen te werken met Transfer en Mayonnaise Media. We kijken ernaar uit om onze passie voor mode te delen en ze te verwelkomen in de wereld van tv-glamour.”

Michel Dupont, General Manager Transfer: “Wij zijn enthousiast om een prachtig merk als Fashion TV te mogen verwelkomen in ons portfolio. Dit thema past perfect in het plaatje en strategie die we met Mayonnaise Media uitbouwen. Wij kijken er naar uit om de wereld van glitter & glamour te kunnen ontdekken met zo’n premium partner aan onze zijde.”

Laetitia De Dycker, Sales & Marketing Director Transfer: “België is internationaal gekend als exportland voor chocolade, bier, en uiteraard ook mode. Transfer’s HQ is gevestigd in het prachtige Antwerpen die wordt aanzien als influencer stad en en dat ligt perfect in lijn met het mode-netwerk van Fashion TV. Dankzij ons nieuw departement willen we onze Belgische merken access geven aan ons internationaal netwerk via ons ‘Making Belgian brands bigger’ principe. In deze periode is het nog belangrijker om op een snelle en brede manier toegang te krijgen tot de gewilde afzetmarkten zoals Azië en Europa. Zo willen we aantonen dat Transfer de perfecte kruisbestuiving is tussen internationale zenders en hun know-how, dit in combinatie met ons easy buying principe vanuit België.”