The Oval Office verwelkomt 7 live en loyalty experten

FacebookTwitterLinkedIn

Voor bestaande en nieuwe klanten verzorgden de teams van The Oval Office meer dan 50 live en digitale ervaringen tijdens de afgelopen vier maanden. Zeven nieuwe Officers kwamen in die periode de live en loyalty teams versterken.

Albrecht Cherlet is Project Manager Live Experiences in het team van Client Director Serge Deben en werkt voornamelijk voor merken als Spadel, Veolia, Nintendo en Proximus. Ook Camille Ooghe startte als Project Manager Live Experiences in het team van Serge Deben. Isis Smets en Skenhesie Muanza Dolomingo werken als Project Manager Live Experiences in het team van Dries Mahieu.

Kevin Coenen is als Junior Project Manager gestart in het team van Dries Mahieu. Hij werkt events uit voor BNP Paribas Fortis, Google en Actiris. Pieter Spillemaeckers startte als Senior Project Manager Live Experiences in het team van Client Director Annick Nees. Hij staat in voor de creatie en productie van live experiences voor BMW, KBC Group en VITO.

Vincent Claes neemt als Account Manager Loyalty Communication de leiding van het team Project Managers die de loyalty programma’s van BMW, BMW Pure Emotions en BMW M League beheren. Jaarlijks organiseert het team een 150-tal live belevingen voor de klanten van BMW België en Luxemburg.