The Oval Office creëert mediaconcept voor de Vlaamse Havendag

FacebookTwitterLinkedIn

The Oval Office bedacht op vraag van het departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid het overkoepelend concept en ontwierp het campagnebeeld en de website voor de zesde editie van de Vlaamse Havendag, waar iedereen de kans krijgt om een kijkje achter de schermen te nemen van de Vlaamse havens. Het bureau bepaalde mee de mediastrategie en creëerde in functie daarvan tv- en radiospots, affiches, printadvertenties en online assets. 

De slogan van de nieuwe campagne van de Vlaamse Havendag is “Meer aan in de haven!”. Het vindt plaats op zondag 7 mei op de locaties van Port of Antwerp-Bruges, Haven Oostende North Sea Port (locatie Gent) en de binnenlandse containerterminal Haven Genk. Verspreid over alle havens zullen er meer dan 130 activiteiten plaatsvinden.

Eline Van Assche, Communicatiemedewerker Departement Mobiliteit & Openbare Werken: “De Havendag is een ideale kans om de Vlaamse havens beter te leren kennen. Het belang ervan mag men niet onderschatten. Het zijn niet alleen economische poorten, maar ook logistieke en industriële zones. Het communicatieconcept “Meer aan in de haven!” vertaalt deze verscheidenheid en de impact ervan heel erg goed. Want de havens zijn vandaag veel meer dan enkel boten en containers. De innovaties zorgen voor meer duurzaamheid, meer veiligheid, meer capaciteit, meer data, meer upcycling,… meer aan in de haven.”

Het volledige programma van de Vlaamse Havendag is online terug te vinden.