Suzanne Stroobants maakt promotie en wordt CEO van Mindshare

FacebookTwitterLinkedIn

Suzanne Stroobants is de nieuwe CEO van Mindshare. In 2014 startte ze bij het mediabureau om de leiding over de Unilever-businessunit op zich te nemen. Twee jaar geleden werd ze aangesteld als Managing Director en vandaag wordt ze gepromoveerd tot CEO van Mindshare België.

Mindshare is een bedrijf dat gelooft in klantgerichtheid en het belang van een echte zakenpartner voor klanten, mediabedrijven en creatieve bureaus. Mindshare hecht veel belang aan snelheid, teamwerk, provocatie, innovatie, geïntegreerde diensten en origineel denken.

Gino Baeck, CEO GroupM: “Het mooiste aspect van de leiding hebben over een groep is mensen observeren, het potentieel zien, hen overtuigen om zich bij ons aan te sluiten, hen op het juiste moment de juiste uitdagingen te geven en hen te zien evolueren tot echte leiders. Het is een voorrecht om met Suzanne te werken en ik ben erg trots dat ze nu de volledige controle over Mindshare overneemt. Ze is de beste persoon om onze waarden te vertegenwoordigen en om het team en onze klanten naar het volgende decennium te begeleiden. Mediabureaus bevinden zich in een ontwrichtende periode en we breiden onze dienstverlening enorm uit. Het is mijn missie – als CEO van GroupM – om 100% gefocust te zijn op de verdere uitbreiding van onze groep.”

Suzanne Stroobants: “Ik wil Mindshare en onze klanten graag door deze spannende tijden van transformatie en versnelling loodsen. Ik voel me bevoorrecht om samen te werken met een getalenteerd team dat onze belofte nakomt om een ​​echte zakenpartner te zijn voor onze klanten. Ik wil Gino Baeck bedanken voor het vertrouwen en mentorschap door de jaren heen en ook Ton Schoonderbeek voor het ontwikkelen van mijn leiderschapskwaliteiten via het Momentum Program.”