Susanova: nieuw mediaplatform over duurzaam ondernemen en innoveren in Vlaanderen

FacebookTwitterLinkedIn

Pantarein Publishing lanceert eind januari een nieuw B2B-mediaplatform over duurzaam ondernemen en innoveren in Vlaanderen: Susanova.

Susanova zet in op crossmedialiteit. Het nieuwe merk omvat een papieren magazine, een website, een e-zine en is actief op sociale media. Het reeds bestaande vakmagazine Mblad krijgt een nieuw concept en wordt volledig geïntegreerd in het nieuwe platform.

Susanova zet de businesskansen van duurzaam ondernemen in de kijker. Innovatieve spelers uit alle sectoren, van start-up over KMO tot multinational, vinden er een podium om hun duurzame prestaties en realisaties in de verf te zetten. Alle advertentiemogelijkheden vindt u in onze zoekmachine.

Onder het motto ‘sustainable business, better business’ verbindt Susanova een grote groep van professionals die betrokken zijn bij beslissingen over duurzaamheid. Niet alleen specifieke profielen zoals CSR-managers en milieu- of energieverantwoordelijken, maar ook CEO’s, algemeen management en afdelingen zoals aankoop, business development, R&D en innovatie, beleid, financiën, ICT, HR en communicatie.

Susanova zoomt in op diverse sectoren (o.a. energie, chemie en life sciences, transport en logistiek, recyclage, cleantech en agrofood) en op relevante duurzaamheidsthema’s (o.a. circulaire economie en grondstoffen, smart cities, industry 4.0 en mobiliteit).