Spotify lanceert direct sales in België

FacebookTwitterLinkedIn

Spotify, de abonnementendienst voor audiostreaming, krijgt een in-house salesteam in België.

Onder leiding van Christine Jolly, nieuw aangesteld als Head of Sales voor West-Europa in Frankrijk, België en Nederland, zal het Belgische team adverteerders en bureaus ondersteunen bij de planning, implementatie en rapportage van digitale (audio) reclamecampagnes.

De Belgische afdeling, bestaande uit verschillende Account Directors, zal haar eigen producten en functies op de markten introduceren en de advertentiemogelijkheden in België verder uitbouwen. Tot december 2021 besteedde Spotify de reclame- en verkoopactiviteiten in België uit aan Ads & Data.

Christine Jolly, Head of Sales Benelux en Frankrijk: “We zijn nog maar net begonnen met het aanboren van het creatieve potentieel van digitale audio, een groeiende markt wereldwijd. De flexibiliteit en eenvoud van audioproductie maakt het mogelijk om vanaf elke locatie en met weinig apparatuur te produceren en creatieve content van topklasse af te leveren. Onze audio-advertenties bieden een groot bereik, schaalbaarheid en merkveiligheid. Als Spotify-team kunnen we met onze oplossingen en tools nu beter en sneller inspelen op de individuele behoeften van adverteerders in België.

Meer info over de advertentiemogelijkheden van Spotify vind je in onze Database.