Sanoma concentreert alle digitale titels en projecten in het nieuwe bedrijf : Sanoma Digital Belgium

FacebookTwitterLinkedIn

Sanoma Digital Belgium NV is het jonge dochterbedrijf van Sanoma Media-groep. Het zal vanaf 1 juli alle digitale activiteiten van de groep beheren. Het wil de specialist worden op het gebied van digitale vrouwenmedia, infotainment en e-commerce.

 
Binnen Sanoma Digital Belgium staat Sanoma Media Digital Solutions in voor de commercialisering. Het portfolio is opgebouwd rond drie inhoudelijke communities, aangepast aan de huidige marktsituatie: Vrouwen, Infotainment en E-commerce en omhelst zowel titelgebonden (Flair.be, Libelle.be, Libelle-lekker.be, Femmesdaujourdhui.be, Humo.be, Moustique.be, Goedele.be, Storymagazine.be, Teveblad.be) als niet-titelgebonden websites (Zappybaby.be, Kieskeurig.be en Styletoday.be).

 
Tot op heden commercialiseerde Sanoma zelf de redactionele integraties en werd de commercialisatie van de klassieke bannering (display) integraal uitbesteed aan Beweb.
Vanaf 1 juli wordt het Sanoma Digital aanbod uitgebreid naar alle digitale oplossingen: dus zowel integraties en in-app advertising als voortaan ook display advertising.

 

De samenwerking met Beweb wordt verdergezet voor de integratie van Sanoma-titels in nationale pakketten die zich richten op de meest gezochte doelgroepen online, zoals de pakketten Women, Culture, Cooking, Youth en in thematische of nationale combo`s (bvb. Humo.be + Moustique.be, Kieskeurig.be + Beslist.be).

Ontdek de veranderingen in MediaSpecs.