#Roulartacares voor lezers en adverteerders

FacebookTwitterLinkedIn

We gingen allen in lockdown om samen tegen het coronavirus te strijden. Als essentieel bedrijf bleef Roularta Media Group actief. De nieuwsjournalisten staken een tand bij om lezers uitgebreid te informeren over Covid-19 en andere actuele onderwerpen.

Onder de noemer #Roulartacares heeft Roularta het tijdelijke abonnementeninitiatief ‘mijnmagazines’ op poten gezet om de nodige duiding en ontspanning breder te ontsluiten. Via dit nieuwe project (een digitale kiosk) konden meer dan 6.000 nieuwe lezers proeven van een ‘mini print abonnement’ op één van de Roulartamerken.

Maar Roularta wil ook de Belgische adverteerders een hart onder de riem steken met nieuwe inzichten, initiatieven en interessante oplossingen en zo helpen om hun activiteiten te stimuleren. Zo omvat #Roulartacares een grote “corona”-consumentenenquête, waaraan 19.000 lezers hebben deelgenomen. Hieruit verzamelde men interessante consumenteninzichten per sector en per mediamerk. Redacties spelen de komende weken en maanden in op deze inzichten en werken bijgevolg interessante dossiers en thema’s uit.

Meer informatie op PUB.be.