Roularta neemt een participatie van 35% in Yellowbrick

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media Group, Groep Rauwers en Brick Parking richten Yellowbrick België op, waarvan Roularta 35% van de aandelen bezit.

 

Yellowbrick maakt “mobiel parkeren” op straat of in (ondergrondse) parkings mogelijk. Via een app kan iedere Yellowbrick-gebruiker zijn/haar aankomst- en vertrektijd melden via een eenvoudige toetsdruk op zijn/haar smartphone. De betaling wordt eenmaal per week gedaan door particuliere klanten en eenmaal per maand door zakelijke klanten.

 

Deze participatie past perfect in de multimediale strategie van Roularta Media Group om verder activiteiten te ontwikkelen in de mobiele markt. Roularta is al sterk aanwezig op deze markt via onder andere de ontwikkeling van apps voor al haar magazine- en krantenmerken (Knack, Le Vif, Trends, Trends-Tendances, Sport Voetbal/Foot Magazine, Krant van West-Vlaanderen, enz.) en wordt via deze participatie ook betrokken bij de ontwikkeling van dienstverlenende apps.