Roularta Media past zijn structuur aan

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media gaat voortaan met een eengemaakte structuur de advertentiemarkt benaderen. Een eengemaakt nationaal salesteam onder leiding van National Sales Director Mireille De Braekeleer zal instaan voor de commerciële serviceverlening naar de adverteerders en mediabureaus, zowel voor de lifestyle- als de news- & business-sectoren. Mireille heeft reeds meer dan 20 jaar regie-ervaring bij Roularta Media waar ze instond voor zowel het aansturen van de salesteams rond lifestyle als news & business.

Lara Chammah zal het Digital Agencies Team aansturen, zowel voor direct als voor programmatic, en zal binnen het nationaal salesteam rapporteren aan Mireille De Braekeleer. Lara deed digitale saleservaring op bij diverse reclameregies zoals HiMedia, Beweb, Proxistore, Produpress en IP, om begin september 2018 over te stappen als programmatic experte naar Roularta Media.

Philippe De Brabanter startte recent bij Roularta Media en zal er het AdTech & Campaigning Team aansturen, het Digital Adops-team van de regie. Philippe komt van Mediafin waar hij Digital Operations Manager was en het Adops-team aanstuurde. Daarvoor tekende hij een digitaal parcours uit bij eBay en 2dehands.be, waar hij instond voor de ontwikkeling van de salesstrategie.

Sandra Seghers beschikt over een jarenlange regie-ervaring bij Roularta Media en zal binnen de nationale regie de backoffice aansturen. Daarnaast blijft ze ook verantwoordelijk voor het telesalesteam en de salesteams van de rubrieken en van lead generation.

Veerle Neyens vervoegde in september 2018 Roularta Media, na een carrière bij onder andere de regies van Sanoma België en Medialaan. Ze startte met succes de Roularta Brand Studio op, de contentmarketing afdeling van Roularta. Voortaan krijgt ze ook de Research & Communicatie afdeling van de nationale regie onder haar verantwoordelijkheid, waarbij ze zal inzetten op maximale ondersteuning van het nationale salesteam en de Roularta Brand Studio via insights en analyses van het Research-team. Veerle zal ook instaan voor alle B2B-campagnes en B2B-communicatie van de nationale regie naar de advertentiemarkt, alsook voor de organisatie van alle klant-events.

Tegelijkertijd met deze reorganisatie hebben Karina Jacobus, Sandra Philippaerts en Diana De Cat het bedrijf verlaten.

Boven: Philippe De Brabanter, Sandra Seghers, Philippe Belpaire                                              Onder: Veerle Neyens, Mireille De Braekeleer, Lara Chammah