Roularta Media en Edition Ventures creëren samen digitale Women-packs

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media en Edition Ventures zijn twee voortrekkers van de vrouwenpers in België. Zij introduceren nu samen nieuwe digitale packs om het vrouwelijke universum eenvoudiger en efficiënter te bereiken.

De inventaris en redactionele context garanderen de adverteerder brand safety en een hoge viewability. Dankzij de 100% vrouwelijke focus zijn deze digitale packs de perfecte oplossing voor campagnes gericht naar vrouwen.

De twee regies presenteren twee doelgroepen: ‘Women De Luxe’ en ‘Women’.

Het Women De Luxe pack richt zich naar actieve vrouwen tussen 18 en 44 jaar, met een hogere opleiding en dito koopkracht. Het pack combineert de websites Elle.be NL/FR, Marieclaire.be NL/FR, Feeling.be/Gael.be en Weekend.be NL/FR.

Het Women pack mikt op alle vrouwen via de eerder vernoemde sites Elle.be NL/FR, Marieclaire.be NL/FR, Feeling.be/Gael.be en Weekend.be NL/FR, aangevuld met Libelle.be, Femmesdaujourdhui.be, Libellelekker.be, Femmesdelices.be, Libellemama.be, Femmesmaman.be, Flair.be NL/FR, Fashionista.be, Plusmagazine.be NL/FR, Nest.be NL/FR, Psychologies.be NL/FR en Actiefwonen.be/Decoidees.be.

Beide packs omvatten 3 opties: display (video inbegrepen), dedicated mail en native.