Roularta HealthCare integreert B2C-campagnes binnen hun aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media Group verhoogt de service aan de adverteerders, mediabureaus en alle stakeholders binnen de gezondheidssector door alle media-oplossingen in één allround team te groeperen: Roularta HealthCare.

Op toenemende vraag van de adverteerders om zowel hun B2B- als hun B2C-campagnes geïntegreerd aan te pakken, stelt Roularta HealthCare sinds 1 september ook campagnes in de B2C-media van de groep voor (magazines en kranten).

Op die manier krijgen adverteerders de kans om voor hun allround mediaplannen enerzijds zowel de huisartsen/specialisten, apothekers en andere HealthCare stakeholders te informeren via de B2B print en online platformen van De Artsenkrant, De Apotheker, Belgian Oncology & Hematology News en AK Hospitals.

Caroline Blommaert

Anderzijds zullen ze nu ook de consumenten via B2C-media zoals Plus Magazine, Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Feeling, GAEL, Knack Weekend, Le Vif Weekend, Bodytalk, Deze Week, De Zondag, Steps en KW kunnen informeren.

Om het bijkomend aanbod inzake B2C-campagnes te concretiseren, maakt Caroline Blommaert voortaan deel uit van het Roularta HealthCare Team als media expert voor de gezondheidssector. Voordien was ze aan de slag als media expert in het Lifestyle-team van Mireille De Braekeleer bij Roularta Media.