Rossel Advertising wordt “mediactivist”

FacebookTwitterLinkedIn

In het licht van de explosieve groei binnen de mediasector en de exponentiële toename van touchpoints en reclamemogelijkheden, kiest Rossel Advertising voor een vernieuwende aanpak en een nieuw elan. Voortaan werpt de regie van Rossel zich op als heuse zakenpartner. Een nieuwe marktpositie die kracht wordt bijgezet met de slogan “Mediactivate your business”.

Rossel Advertising bereikt elke week 70% van de Franstalige bevolking in België en meer dan 70% van de VVA’s. Bovendien bereiken de mediamerken van de groep zo’n 43% van de Franstalige internetgebruikers. Vandaag wil de groep al zijn troeven uitspelen om, op creatieve en efficiënte wijze, zijn 3,8 miljoen lezers en internetgebruikers in contact te brengen met adverteerders. Speerpunt in deze interne revolutie wordt het commerciële team dat een actieve en adviserende rol zal vervullen.

Meer dan ooit zullen de “mediactivisten” – zoals Rossel Advertising voortaan zijn medewerkers noemt – een veelzijdige en creatieve rol spelen over de verschillende media heen en zullen zij deel uitmaken van multidisciplinaire teams die mediatools uitwerken op maat van de klant. Met het oog op die verregaande persoonlijke aanpak worden taskforces opgezet die de voor de adverteerder vereiste expertises bundelen.